Az én városom

A 2010-es önkormányzati választások után szándékos és önkéntes hallgatásba burkolóztam. Azt gondoltam, hogy meg kell adni az esélyt az újaknak, hogy mást másképp, vagy akár ugyanazt, de jobban csinálják, egyszóval tegyék a dolgukat, amire megválasztották Őket. Természetesen ebben a döntésemben szerepet játszott a számtalan méltatlanul rám aggatott negatív jelző, és az elindított büntető ügy is. Most azonban, hogy eltelt 2 év és első fokon felmentő ítélet született, úgy gondolom, hogy lehet és kell is véleményt mondanom a városról, a kerületről, hogyan látom a meghozott döntéseket és milyen várost, kerületet képzelek el.

Vélemények

  • Kényszerbagoly: Gratulálok!! (2016.06.25. 19:27) Felmentő ítélet a fővárosi bíróságon
  • évásanyó: Tisztelt Polgármester Ur! Engedje meg, hogy gratuláljak a felmentő ítélethez... (2014.05.20. 14:05) Vastagbőr I.
  • évásanyó: Tisztelt Polgármester Ur! Engedje meg, hogy gratuláljak a felmentő ítélethez... (2014.05.20. 14:05) Vastagbőr I.
  • évásanyó: Tisztelt Polgármester Úr! Az én és családom szavazatára is számithat, csak már... (2014.05.10. 12:18) Vastagbőr I.
  • Szet Úr: @Molnár Gyula: Kedves Molnár Úr! Írtam Önnek a privát mail címére, remélem meg... (2014.01.29. 15:31) Vastagbőr I.
  • Utolsó 20

Mindenkinek van egy története….

2013.03.04. 21:04 | Molnár Gyula | Szólj hozzá!

Csak a hangom miatt nem lettem énekes, avagy mindenkinek van egy története….!

 

Mi lehet alkalmasabb, mint a saját blog, hogy egy „sajnálatos” esemény és annak szerintem intelligens és kulturált válaszát a hálás utókor számára megőrizzük, és egy picit elmerengjünk az üzenetéről. A jelenlegi polgármester a saját frakciójának ülésén, érezve az eredménytelenség kapcsán erősödő elégedetlenséget, az előző ciklus alpolgármesterét, aki jelenleg ellenzéki képviselő és nem utolsó sorban egy párt országos elnökségi tagja, a vádlottak padjára küldte volna! És itt az igazi kérdés az, hogy a döntésképtelenség és a víziók, ötletek hiányát miért kell mindig és mindenhol agresszivitással kompenzálni. Annyiszor, de annyiszor láttuk már azt, amikor valaki az alkalmatlanságának szintjére emelkedik és feszeng a szerepében.

Nem kell, van megoldás! És kell, illik ilyenkor mondani valamit! Mondjuk azt, hogy bocs, vagy igen kemény vagyok, ezt várom el majd tőletek is. A gyerekeimnek is ezt fogom tanítani. Wieszt János akkor kellett, most bűnhődjön. (tényleg senki nem kérdezte meg a Fidesz frakcióban, hogy mit tud Bács úr erről a dologról?)

Álljon itt tehát a levél, amit ennek az ügynek a kapcsán az érintett szereplő válaszolt és persze, egy következmények nélküli országban, ahogy másnak sem, ennek sincs semmi visszhangja és nincs válasz. Talán majd 1,5 év múlva!

Tamás!

 A napokban többször eszembe jutott az a nap, amikor megtudtam, hogy Te leszel a Gyula kihívója. Nemcsak azért örültem, mert nem más lett a befutó, hanem azért is, mert biztos voltam benne, hogy ha Te nyersz, akkor normális világ lehet a kerületben: a Te mentalitásod, habitusod másra nem is alkalmas. Aztán kiderült, hogy tévedtem. Sokat írhatnék a győzelmed utáni átalakulásodról, de nem teszem, már nincs értelme. Te már nem az az ember vagy, akivel jókat lehetett beszélgetni, vitatkozni, akit nem darált be a politikai árokásás őrülete, mint oly sok embert, mindkét oldalon.

Persze a helyzet és benne mindannyian megváltoztunk, az elmúlt években a politika valószínűleg egyikünkből sem az előnyös tulajdonságokat hozta felszínre. Te viszont a napokban átléptél egy határt: olyanokkal kerültél egy platformra, akiket korábban Te is mélységesen megvetettél. Tényleg nem értem miféle átalakulás, aminek a vége az, hogy engem a vádlottak padján akarsz látni? Tényleg nem értem, hogy miféle örömet okozna Neked, kétgyermekes családapának, egy másik kétgyermekes családapát csak azért börtönben látni, hogy tovább leplezhessétek eredménytelenségeteket a beteges visszafelé mutogatással? Tényleg nem értem, hogy miért gondolod még mindig úgy, hogy nem a teljesítményeddel, hanem egyéb eszközökkel kell nyerned? És tényleg nem értem, hogy miként lett az egykori Hoffmann Tamásból egy gőgős politikus, aki a politikai ellenfeleit nem legyőzni, hanem megsemmisíteni akarja?

Hidd el, semmi sem tart örökké, nálunk nagyobb és jobb politikusok is megbuktak már. Te sem leszel polgármester a világ végéig, legfeljebb még másfél évig, mert már mindenki tudja, hogy nem Te leszel a következő jelölt. Utána mit vársz például tőlem, vagy azoktól, akiket megpróbáltatok tönkretenni, emberileg, politikailag, egzisztenciálisan? Mire számítasz, ha esetleg úgy alakul, hogy újra lesz valami szerepünk a kerületben? Beülünk egy pohár sörre, dumálunk egy jót és ott folytatjuk, ahol 2010-ben abbahagytuk? Hasonló jókat kívánjak neked, vagy veregesselek hátba, hogy ez jó dili volt? És ha újra nem lesz munkád, akkor megint állásért fogsz kopogtatni a komcsiknál? (emlékszel még a Wieszt Janira, ugye?) Vagy legyünk mi is olyanok, mint Te és kis csapatod, vegyünk fel mi is egy Szilágyit, és töltsük azzal a drága időt, hogy a vélt vagy valós seftjeidet bogarásszuk naphosszat, hátha találunk valami kis szabálytalanságot? (amúgy Te is és én is tudom, hogy mire használjátok az ügyvéd kartársat...) Vagy mi is úgy rúgassunk ki egykori barátokat, mint a bűnözőket, ahogy tettétek az Andrissal, aki legalább annyit ártott Neked, mint én. Ilyeneken kellene gondolkodni a hátralevő időszakban, hátha még nem késő.

Egy valami mégis vigasztal. Bájos kívánságod nemcsak nálam, de nálatok is kiverte a biztosítékot. Nemcsak a pártbéli ellenfeleid, de egyre csökkenő szövetségeseid, vélt vagy valós barátaid is elképedtek azon, amiket rólam mondtál, nekem kívántál. Ez még nekik is sok, ahogy hallom, több helyről.

Marci

 

Az Ő története, tehát az, hogy a hangja miatt nem lett énekes és a képessége és az erkölcsei miatt pedig komoly politikus és vezető sem. És minderről nekem pedig az a graffiti jut szembe: Téged mi zavar jobban a tudatlanság vagy a közöny? Nem tudom és nem is érdekel!!

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozzon
Molnár Gyula facebook-oldalához!

A bejegyzés trackback címe:

https://envarosom.blog.hu/api/trackback/id/tr475116927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása